СТРАТЕГІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ КНР

Автор(и)

  • О П Кучмій Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.103.1.

Анотація

           Стаття присвячена політичному аналізу державної політики Китайської

      Народної Республіки в сфері інформаційної економіки; визначенню ідеологічної специфіки внутрішньої політики Китаю в сфері інформації та комунікації. У  статті показано, що ключова роль у реалізації державної інформаційної політики КНР належить політичному керівництву та державним установам поряд із елементами ринкової економіки. Виконання державою своїх функцій як потенційним лідером в глобальному та регіональному масштабі забезпечує  формування китайського інформаційного суспільства, основна мета якого полягає у політичних реформах та відкритості, демократизації урядових установ сучасної політичної системи.

           Ключові слова: інформаційна економіка, інформаційне суспільство, «м’яка» демократизація, інформаційні та телекомунікаційні технології, КНР.

Біографія автора

  • О П Кучмій, Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    кандидат політичних наук, доцент кафедри міжнародної інформації

Завантаження

Опубліковано

2014-01-20