СТРАТЕГІЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ КНР
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2011.103.1.Abstract
Стаття присвячена політичному аналізу державної політики Китайської
Народної Республіки в сфері інформаційної економіки; визначенню ідеологічної специфіки внутрішньої політики Китаю в сфері інформації та комунікації. У статті показано, що ключова роль у реалізації державної інформаційної політики КНР належить політичному керівництву та державним установам поряд із елементами ринкової економіки. Виконання державою своїх функцій як потенційним лідером в глобальному та регіональному масштабі забезпечує формування китайського інформаційного суспільства, основна мета якого полягає у політичних реформах та відкритості, демократизації урядових установ сучасної політичної системи.
Ключові слова: інформаційна економіка, інформаційне суспільство, «м’яка» демократизація, інформаційні та телекомунікаційні технології, КНР.