ФОРМУВАННЯ ЗОВНІШНЬОГО ОБРАЗУ АВТОРИТАРНОЇ КРАЇНИ ПІД ВПЛИВОМ ЗМІ
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2023.157.1.35-41Анотація
Формування іміджу країни є надзвичайно актуальною темою в галузі соціально-гуманітарних наук. Позитивний імідж країни все частіше розглядається як важливий стратегічний ресурс, що забезпечує конкурентну перевагу на світовій арені, сприяє просуванню національних ідей та концепцій, а також формує привабливий інвестиційний імідж для міжнародної цільової аудиторії. У статті досліджується формування терміну "імідж країни" та іміджу авторитарної країни під впливом ЗМІ. Визначається роль ЗМІ у формуванні іміджу авторитарних країн. Дослідження також систематично вивчає ключові ролі, які відіграють медіа-фреймінг, механізми формування порядку денного та культивування колективної національної ідентичності у зміцненні або спростуванні домінуючих уявлень про авторитаризм.