КРОС-КУЛЬТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТНК

Автор(и)

  • О. О. Суровцев Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.123.1.154-160

Анотація

Анотація. Стрімкий розвиток глобалізаційних процесів та мережі інтернет призвів до зміни парадигми комунікаційних відносин між продавцем та покупцем у міжнародному масштабі. Соціальні медіа, які стали головним феноменом синергії цього розвитку, в наш час є основною комунікаційною платформою для маркетингових відділів ТНК. Сьогодні вже не є таким важливим місцезнаходження об’єкту комунікації: він може бути або в тому ж місті, або в іншій частині світу – в інтернеті не існує бар’єрів та кордонів. Натомість, найголовнішим об’єднуючим елементом у взаємовідносинах акторів є контент, який виробляється та множиться самими користувачами. В крос-культурному аспекті цей контент є достатньо уніфікованим для представників багатьох культур. В переважній більшості випадків все, що може відрізнятися – це мова. Причиною цього можна вважати утворення мережевого суспільства, що спричинило гомогенізацію культурних цінностей акторів в мережі інтернет. Під диктатом цього суспільства будь-які
культурні особливості в мережі уніфікуються і культурні коди, які притаманні окремим народам, при взаємодії утворюють нову, всеохоплюючу та масову – глобальну інтернет – культуру, використання якої спричинило актуалізацію нового методологічного підходу до комунікаційної діяльності. 
Ключові слова: маркетингові комунікації, соціальні медіа, глобальна інтернет – культура, мережеве суспільство, крос-культурний маркетинг.

Біографія автора

  • О. О. Суровцев, Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
    Аспірант Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Завантаження

Опубліковано

2016-06-08