ВЗАЄМОДІЯ У СФЕРІ НАУКИ ТА ОСВІТИ ЯК ФАКТОР ЗМІЦНЕННЯ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2014.122.1.Анотація
Анотація. У статті розглядаються соціально-філософські підстави і перспективні
способи міжнародного співробітництва в сфері науки та освіти. Показується необхід-
ність пошуку нових шляхів міжнародної взаємодії в контексті подолання методологічної
обмеженості домінуючих у світовій політиці неореалістських поглядів. Здійснюється
спроба поглянути на міжнародну науково-освітню інтеграцію з позицій альтернатив-
них підходів і філософського осмислення підстав міжнародних відносин. Ставляться пи-
тання про позитивний вплив міжнародної інтеграції у сфері науки та освіти на рівень
особистісного розвитку людини, про інноваційні способи міжнародної взаємодії в даних
сферах та про перспективи їх впливу на зміцнення та реорганізацію сучасних міжна-
родних відносин. Описується досвід проведення студентських моделей ООН в якості од-
нієї з інноваційних форм міжнародного співробітництва у сфері науки та освіти.
Ключові слова: міжнародна інтеграція, наука, вища освіта, рівень міжособистіс-
ної взаємодії у міжнародних відносинах, студентські моделі ООН, соціально-філософ-
ський аналіз, загальнолюдські цінності.