ЛІНГВІСТИЧНИЙ ВИМІР «БРЕНДУ БАРАК ОБАМА»
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2010.91.1.Анотація
Одним з результатів міжкультурної комунікації в епоху глобалізації є поширення у
світі американських цінностей та американського способу життя – процес, у якому важ-
ливу роль відіграють відомі особи Сполучених Штатів, багато з яких не лише вплинули
на формування американських цінностей та американську культуру в цілому, а й самі
стали брендами американської культури.
Одним из результатов межкультурной коммуникации в эпоху глобализации является распространение в
мире американских ценностей и американского образа жизни - процесс, в котором весь-
ливу роль играют известные лица Соединенных Штатов, многие из которых не только повлияли
на формирование американских ценностей и американской культуре в целом, но и сами
стали брендами американской культуры.
The author explores the linguistic dimension of the «Barack Obama Brand»:
analyses the role of American values in Obama’s presidential campaign, describes
neologisms coined from his name, and studies the impact of Barack Obama’s rhetoric
on American and global culture.