ЛІНГВІСТИЧНИЙ ВИМІР «БРЕНДУ БАРАК ОБАМА»

Автор(и)

  • О. С. Фоменко кандидат філологічних наук, доцент кафедри англійської філології Інституту філології Київського націо- нального університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.91.1.

Анотація

Одним з результатів міжкультурної комунікації в епоху глобалізації є поширення у
світі американських цінностей та американського способу життя – процес, у якому важ-
ливу роль відіграють відомі особи Сполучених Штатів, багато з яких не лише вплинули
на формування американських цінностей та американську культуру в цілому, а й самі
стали брендами американської культури.

Одним из результатов межкультурной коммуникации в эпоху глобализации является распространение в
мире американских ценностей и американского образа жизни - процесс, в котором весь-
ливу роль играют известные лица Соединенных Штатов, многие из которых не только повлияли
на формирование американских ценностей и американской культуре в целом, но и сами
стали брендами американской культуры.

The author explores the linguistic dimension of the «Barack Obama Brand»:
analyses the role of American values in Obama’s presidential campaign, describes
neologisms coined from his name, and studies the impact of Barack Obama’s rhetoric
on American and global culture.

Завантаження

Опубліковано

2014-02-02