НЕДОБРОСОВІСНА РЕКЛАМА У ЗАКОНОДАВЧІЙ ПРАКТИЦІ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Т Коннова

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.95.1.

Анотація

Закон України «Про рекламу» визначає рекламу як інформацію про особу чи товар, розповсюджену у будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначену сформувати або під- тримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес, щодо таких особи чи товару. Таке визначення дозволяє зробити висновок про те, що реклама є основним засобом надання широкому загалу специфічної інформації про особу чи товар, з метою їх популяризації у суспільстві.

Біографія автора

  • Т Коннова

    студентка 3 курсу юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка Науковий керівник: к.ю.н. Носік Ю.В.

Завантаження

Опубліковано

2014-01-21