КОМУНІКАТИВНА ВЗАЄМОДІЯ БІЗНЕСУ І ВЛАДИ: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Автор(и)

  • О В Шевченко Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
  • Г В Шевченко

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.103.1.

Анотація

           В статті розглядаються особливості лобіювання, наведено підходи до визначення типології лобіювання. Показано, що так-звані «білі» та «тіньові» лобі-технології є окремим аспектом взаємодії між органами влади та бізнесовими структурами. Також показано особливості прямих та опосередкованих   видів   лобі-діяльності.   Доведено   закономірність   прагнення   різних   груп впливати на поведінку державних посадовців з метою переорієнтації політики на свою користь.

           Ключові слова: лобізм, лобіювання, види лобізму, пряме та опосередковане лобіювання.

Біографії авторів

  • О В Шевченко, Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    кандидат політичних наук, доцент кафедри міжнародної інформації

     

  • Г В Шевченко

    кандидат політичних наук, політолог

Завантаження

Опубліковано

2014-01-20