ІНФОРМАЦІЙНІ ФАКТОРИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНИ В УМОВАХ АСИМЕТРІЇ ГЛОБАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА

Автор(и)

  • O. V. Tolubko

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.95.2.

Анотація

В статті досліджуються нові принципи, методи і моделі управління маркетинговими комунікаціями. Визначено об'єктивні передумови підвищення ролі інформації в економічній галузі. Проаналізовано підстави активного використання паблік рилейшнз у формуванні позитивного іміджу країни, її конкурентоспроможності

Біографія автора

  • O. V. Tolubko

    здобувач кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного уні-
    верситету імені Тараса Шевченка

Завантаження

Опубліковано

2011-01-25