ОСНОВНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА УКРАЇНСЬКОМУ РИНКУ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • V. S. Karp Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.95.2.

Анотація

В статті проаналізовано сучасні аспекти еволюції маркетингу сфери послуг, який відбувається в умовах розвитку ринку України; досліджено головні проблеми формування маркетингової стратегії на підприємствах сфери послуг; запропоновано необхідні маркетингові кроки щодо вирішення проблеми ефективного просування послуг на українському ринку.

In the article it is analyzed actual aspects of marketing evolution in service sphere that taking place in terms of Ukrainian market developing; it is examined main problems of marketing strategy formation at service plants; it is proposed some steps to resolve problems as for effective promotion of services at the Ukrainian market.

Біографія автора

  • V. S. Karp, Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    асистент кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Завантаження

Опубліковано

2011-01-25