МІЖНАРОДНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ БІЗНЕС: СТРУКТУРА, ІЄРАРХІЯ РИНКІВ, КЛАСИФІКАЦІЯ ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Євгенія Макаренко відділ трансатлантичних досліджень Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2012.105.2.

Анотація

У статті розглядаються проблеми мінародногo інформаційного бізнесу, функціонування світового та регіональних інформаційних ринків, визначається типологія інформаційних продуктів та послуг, аналізується стан ринків у кризовий час.

Ключові слова: міжнародний інформаційний бізнес, інформаційні ринки, інформаційні продукти і послуги, криза, ТНК, міжнародна конкуренція.

В статье рассматриваются проблемы международного информационного бизнеса, функционирование мирового и региональных информационных рынков, определяется типология информационных продуктов и услуг, анализируется состояние рынков во время кризиса.

Ключевые слова: международный информационный бизнес, информационные продудукты и услуги, кризис, ТНК, международная конкуренция.

The article highlightens problems of international information business, the operation of global and regional infоrmation markets, defines typology of international products and services, analyzes the state of the markets during the crisis.

Key words: imternational informational business, information market, information products and service, TNC, international competition.

Біографія автора

  • Євгенія Макаренко, відділ трансатлантичних досліджень Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України
    доктор політичних наук, професор, провідний науковий співробітник

Завантаження

Опубліковано

2014-01-10