ЦИФРОВА ПЛАТФОРМА ЯК ГЛОБАЛЬНА БІЗНЕС-МОДЕЛЬ ІНДУСТРІЇ 4.0

Автор(и)

  • Олексій Іванович Ступницький
  • Герман Юрійович Панікар
  • Володимир Сергійович Морозов

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2024.160.1.95-109

Анотація

Анотація. У статті досліджується еволюція та вплив цифрових платформ (ЦП) в контексті глобальних бізнес-моделей та цифрової економіки. ЦП служать ключовими механізмами в трансформації бізнес-процесів, сприяючи мережевим ефектам і підвищуючи конкурентні переваги через економіку спільного споживання та гіг-економіку. Дослідження аналізує, як приватні та публічні організації в межах цифрових екосистем отримують користь від розширених клієнтських баз, різноманітних пропозицій послуг та покращених цифрових комунікацій з споживачами. Визначено ключові стратегії розвитку ЦП, включаючи створення різноманітних послуг (proposition), персоналізовані взаємодії з клієнтами (personalization), інноваційні моделі ціноутворення (price), підтримання довіри клієнтів та захист даних (protection) і зміцнення партнерських відносин з розробниками додатків та постачальниками платіжних послуг (partners). Впровадження цієї моделі 5P базується на використанні цифрових інструментів та клієнтоорієнтованих стратегій в межах екосистем ЦП. По мірі широкого впровадження нових цифрових технологій, стаття передбачає активні дискусії щодо моделей управління ЦП, правової відповідності, комерційної довіри, онлайн-репутації та державно-приватних партнерств. Це дослідження підкреслює критичну роль ЦП у формуванні майбутнього економічного ландшафту та стимулюванні інновацій у бізнес-моделях.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-22