ОКРЕМІ АСПЕКТИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РІЗНИХ ЮРИСДИКЦІЯХ

Автор(и)

  • З. О. Кукіна юрист IIкатегорії НДЧ Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка Науковий керівник: проф. Білас І.Г.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2012.111.1.

Анотація

У цій статті йде мова про особливості правового регулювання основних ас-
пектів рекламної діяльності в США, європейських країнах, на рівні Європейського
Союзу та в Україні. Реклама є однією з форм поширення масової інформації, а
отже й займає чільне місце серед інформаційних об’єктів правового регулювання
та потребує особливої уваги через великий масштаб розповсюдження.
Ключові слова: реклама, правове регулювання рекламної діяльності

Завантаження

Опубліковано

2014-01-16