КОМУНІКАЦІЙНА СКЛАДОВА КЛІМАТИЧНОЇ ПОЛІТИКИ США

Автор(и)

  • Олена Шевченко

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2024.159.1.4-11

Анотація

Стаття присвячена дослідженню комунікаційної складової кліматичної політики США. Зокрема, охарактеризовано стан американської громадської думки щодо глобальних змін клімату, визначено підходи до сегментації громадськості для здійснення кліматичних комунікацій, показані комунікативні виклики американських кліматичним комунікаціям, проаналізовано ефективні комунікативні месаджі,  а також визначено роль медіа у донесенні кліматичних месаджів визначеним цільовим аудиторіям. Показано, що сегментація цільових аудиторій для здійснення кліматичних комунікацій здійснюється на основі переконань про зміни клімату, ставлення, сприйняття ризику, мотивації, цінностей, політичних уподобань та поведінки. Визначено, що для формування громадської думки щодо причин і наслідків глобальних змін клімату серед американської громадськості медіа є одним з найважливіших каналів поширення кліматичної інформації.

Завантаження

Опубліковано

2024-07-29