КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ РИНКУ ЦИФРОВИХ МЕДІА В КОНТЕКСТІ СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • O. А Приятельчук Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
  • А. А. Бех Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2020.143.1.85-95

Анотація

Анотація. Поява нових технологій, таких як портативні комп’ютери та інтернет, сприяли формуванню та розвитку нового ринку — ринку цифрових медіа. За останні 15 років технології у галузі медіа та розваг розвивалися експоненціально, спричинивши зрушення у ряді галузей: кіно, телебачення, видавничої справи, музики та відеоігор. Поглибилася конкуренція, змінилися бізнес-моделі, були створені нові продукти. Зважаючи на сучасні тенденції трансформації світової економіки та значний потенціал ринку цифрових медіа, цей ринок вимагає всебічного вивчення та визначення. У статті висвітлюється проблема відсутності чіткої концептуалізації ринку цифрових медіа в контексті світової економіки.
У статті подано ретельний аналіз існуючих досліджень ринку цифрових медіа та його місця в сучасних класифікаціях галузей. Авторами сформульовано власне сучасне визначення цифрових медіа: «Цифрові медіа — це товари та послуги в цифровому форматі, які виробляються у галузевій групі медіа та розваг (відповідно до Глобальний стандарт галузевої класифікації), які можна створювати, переглядати, поширювати, змінювати та зберігати за допомогою різних цифрових пристроїв». Авторами була побудована структура сучасного ринку цифрових медіа, яка складається з 7 сегментів, а саме: відео за запитом, відеоігри, електронні видання, цифрове аудіо, соціальні мережі, пошукові системи та цифрова реклама.
Ключові слова: цифрові медіа, ринок цифрових медіа, галузева група медіа та розваг, відео за запитом, відеоігри, електронні видання, цифрове аудіо, соціальні мережі, пошукові системи, цифрова реклама.

Біографії авторів

  • O. А Приятельчук , Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    Доктор економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу

  • А. А. Бех , Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    Аспірант кафедри міжнародного бізнесу

Завантаження

Опубліковано

2020-10-17