МЕДІЙНА ТАКСОНОМІЯ В СИСТЕМІ ГЛОБАЛЬНИХ ПАПДИГМ

Автор(и)

  • A Chuzhykov ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2018.136.0.67-83

Анотація

Анотація. Досліджено генезис дефініції «парадигма», в межах якого з’ясовано Анотація. особливості її еволюції та визначенння класифікаційних ознак. Встановлено трендовий характер трансформації контенту парадигм в умовах посилення процесів постмодернізму, культурної гібридизації та зростаючого космополітизму. Проаналізовано методологічну сутність глобальних парадигм («Homo oeconomicus», «Homo sociologicus», «Homo ecologicus», «Homo informaticus») і похідних від неї «Homo creativus», «Homo retis» та інших. Розкрито значення організаційного контенту медійної парадигми та з’ясована її міжсистемна та міждисциплінарна сутність. Розроблено графічну модель таксономічної дифузії медійної парадигми та проведено її діагностування за селективними індикаторами (принципи, мотиви, арена дії, типи концепцій, які використовуються, завдання аналізу, відношення до інших парадигм), що дозволяє конкретизувати методологічні рамки майбутніх досліджень.
Ключові слова: глобалізація, парадигма, медійна парадигма, ієрархія, таксономія, дифузія, діагностична модель, поліструктуризація.

Біографія автора

  • A Chuzhykov, ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
    Кандидат економічних наук, доцент кафедри європейської економіки і бізнесу

Посилання

References

Kuhn Th. (2003) ‘The New Encyclopedia Britanica.’ Volum 7, London: Britanica.: 27

Filosofskij jenciklopedicheskij slovar' (1989) ‘Sovetskaja jenciklopedija’ 2-nd edition, Moscow: 515

A. Atzioni, P. R. Lawrence. (1992) ‘Socio – economics, Toward a New Synthesis’ N.Y. – London: M. E. Sharpe: 339

Berdsoll N. (2006) ‘Usilenie neravenstva v novoj global'noj jekonomike’ Voprosy jekonomiki: pp 84 -89

Chuzhykov V. І. (2008) Global'na regіonalіstika: іstorіja ta suchasna metodologіja: Monografіja K. KNEU

Portiko Z.(2008) Suchasna paradigma teorії іnformacії. Naukovі pracі Kam’janec' – Podіl's'kogo nacіonal'nogo unіversitetu іmenі Іvana Ogієnka. Fіlologіchnі nauki. pp. 36-40

Kastel's M.(2007) ‘Іnternet galaktika’ Vakler: 304

Kornai Ja. (2002) ‘Sistemnaja paradigma’ Voprosy jekonomiki:pp. 4-16

Bell D. (2004) ‘Grjadushhee postindustrial'noe obshhestvo. Opyt social'nogo prognozirovanija’ Academia: 256.

Luk'ianov V. (2012) ‘Synerhetychna paradyhma rozvytku finansovykh rynkiv ta finansovoi ekonomiky’ Aktual'ni problemy ekonomiky: pp. 17 – 24.

Egorov D. (2016) ‘Neoklassika VS klassika: est' li v jekonomicheskoj teorii tretij put'?’ Mirovaja jekonomika i mezhdunarodnye otnoshenija.:pp. 35-41.

Krivoborodenko G. (2010) ‘Novaja paradigma jekonomicheskoj teorii’ Ekonomіka ta derzhava: pp. 34-37.

Sibert H. (2006) ‘Local Competition: A neglected Paradigm in the international Division of Labour’ The Word Economy. №2 (29): pp. 137 –150

Rajmer J. (2017) ‘Homo Urbanus. Paradoks evoljucії /Per. z nіderlands'koї Ja. Dovgopologo’. Vidavnictvo Zhupans'kogo: 136.

Kramarenko R. (2014) ‘Stolychnyj mehapolis u hlobal'nij konkurentnij modeli ekonomichnoho rozvytku’ Lohos: 224.

Bek U. (2015) ‘Vlada i kontr vlada u dobu hlobalizatsii. Nova svitova politychna ekonomiia’. Nika-Tsentr: 404.

Robertson R. (2008) ‘Hlokalizatsiia: chasoprostir i homohennist’ /Za red. Majkla Fezerstouna, Skota Lesha ta Rolanda Robertsona’. Nika – Tsentr: pp. 48-72.

Fezerstoun M., Lesh S. (2008) ‘Hlobalizatsiia, modernist' i oprostorovlennia suspil'noi teorii . Za red. Majkla Fezerstouna, Skota Lesha ta Rolanda Robertsona’. Nika – Tsentr: pp. 17-47.

Actual problems of international relations. Release 136. 2018

Khejlz K. (2013) ‘Yak my staly postliudstvom: virtual'ni tila v kibernetytsi, literaturi ta informatytsi’. Nika – Tsentr: 426.

Fridmen J. (2008) ‘Hlobal'na systema, hlobalizatsiia ta parametry modernosti’ Nika – Tsentr: pp. 106-134.

Assman A. (2012) ‘Prostory spohadu. Formy ta transformatsii kul'turnoi pam'iati. Per. z nim. K. Dmytrenko, L. Doronicheva, O. Yudina.’ Nika – Tsentr: 440.

Bodiiar Zh. (2010) ‘Fatal'ni stratehii. Per. z frants. L. Konotovych.’ L'viv: Kal'variia:192.

Kanklini N. (2016) ‘Uiavlena hlobalizatsiia /Per. z ispans'koi O. Koval'ovoi’. L'viv: Vydavnytstvo Anety Antonenko: 256.

Miao J. (2018) ‘Parallelism and evolution in transnational policy transfer networks: the case of Sino – Singapore Sazhou Industrial Park (SIP)’ Julie T. Miao //Regional studies. Vol. 52 (№9): pp. 1191-1120.

Hobzov Y. ‘Postmodernyzm – epokha medyakratov’ , Voprosy fylosofyy. –Vol. 9 .

Stepaniants M. ‘Ot evropotsentryzma k mezhkul'turnoj fylosofyy’ Voprosy fylosofyy.

Rubtsov A. ‘Arkhytektonyka postmoderna: kontynuum’, Voprosy fylosofyy. – 2016. – №6.

Floryda R. (2018) ‘Homo creativus. Yak novyj klas zavojovuie svit. Per. z anhl. M. Yakovlieva.’ «Nash format»: 432.

Ynhlkhart R. (2018) ‘Kul'turnaia revoliutsyia: kak yzmeriaiutsia chelovecheskye motyvatsyy y kak eto meniaet myr. Per. z anhl. S. L. Lopatynoj’. Mysl': 347.

Bobyliov S. (2017) ‘Ustojchyvoe razvytye: paradyhma dlia buduscheho’ Myrovaia ekonomyka y mezhdunarodnye otnoshenyia. Tom 61(№3): pp. 107-113.

Milovidov V. (2017) ‘Informacyionnaja asimetrija i bol'shie dannye: grjadet li peresmotr finansovogo rynka’. Mirovaja jekonomika i mezhdunarodnye otnoshenija. Tom 61(№3): pp. 5-14.

Kondrat'ev V. (2017) ‘Politika lokalizacii proizvodstva kak instrument modernizacii’ Mirovaja jekonomika i mezhdunarodnye otnoshenija. Tom 61(№1): pp. 61-77.

Fedirko O. (2017) ‘Paradyhma lokal'noho innovatsijnoho rozvytku v ekonomitsi’ Avtoref…d-ra ek. nauk /Spetsial'nist' 08.00.02 – svitove hospodarstvo i mizhnarodni ekonomichni vidnosyny. KNEU: 37.

Küng L. (2009) ‘Strategic management in the media’ Los Angeles: Sage: 248.

Giles D. (2010) ‘Psychology of the Media /David Giles’. New York: Palgrave Macmillan: 230.

Gioia D. Pitre E. (1990) ‘Multiparadigm perspectives on theory bilding’ Academy of Management Review. Vol. 15 (№4): pp. 584-602.

Dennis E., Wharley S., Sheridan J. (2006) ‘Doing digital: an assessment of the top 25 US media companies and their digital strategies’. Journal of Media Business Studies. Vol. 3 (№1): pp. 33-51.

Soheufele D. (1999) ‘Framing as a theory of media effects’ Journal of Communication. №49.: pp. 103-122.

Stever G. Parasocial and social interaction with celebrities: Classification of media fans // Journal of Media Psychology.

Entman R. (2007) ‘Framming bias: Media in the distribution of pouwer’ Journal of Communication. № 57: pp. 163-173.

Sobol' O. (2008) ‘Stanovlennia medial'no – merezhevoi paradyhmy’ Filosofs'ka dumka, №10: pp. 3-15

Актуальні проблеми міжнародних відносин. Випуск 136. 2018. .

Lutsevych L., Schedryna T. Pressa kak prostranstvo kul'turno – ystorycheskykh transferov. Voprosy fylosofyy. – 2015

Bilorus O. (2018) ‘Politekonomichnyj prohnoz hlobal'noho spivrozvytku u XXI stolitti: hlobal'nyj postkapitalizm chy svit systema informatsijno –merezhevoho hlobalizmu’ Ekonomichna teoriia. №1.: pp. 5-19.

Rogers E. (2003) ‘Diffusion of innovation’ , New York: Free press: 552.

Chan Kim U., Moborn' R. (2009) ‘Cennostnye innovacii: strategicheskaja logika bystrogo rosta’ Kreativnoe myshlenie v biznese. – 2-e izd., OOO «Junajted Press»: 228.

Завантаження

Опубліковано

2018-12-05