ЗДІЙСНЕННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В КИТАЇ ЗАСОБАМИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

  • Н. О. Піпченко кандидат політичних наук, асистент кафедри міжнародної інформації Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2012.111.1.

Анотація

Проаналізовано цілі державної інформаційної політики Китаю на підставі
формування єдиного інформаційного простору країни і зміцнення на цій основі
зв'язків «центр – регіони»; зміцнення цілісності країни; забезпечення інформа-
ційної безпеки особистості, суспільства і держави; становлення різних сфер і
галузей інформаційних послуг; розширення правового поля регулювання суспіль-
них відносин в інформаційній сфері, в тому числі, пов'язаних з отриманням, роз-
повсюдженням і використанням інформації.
Ключові слова: інформаційна політика, соціальні медіа, мережа Інтернет,
Китай.

Завантаження

Опубліковано

2014-01-15