ЗДІЙСНЕННЯ ПОЛІТИЧНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В КИТАЇ ЗАСОБАМИ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2012.111.1.Анотація
Проаналізовано цілі державної інформаційної політики Китаю на підставі
формування єдиного інформаційного простору країни і зміцнення на цій основі
зв'язків «центр – регіони»; зміцнення цілісності країни; забезпечення інформа-
ційної безпеки особистості, суспільства і держави; становлення різних сфер і
галузей інформаційних послуг; розширення правового поля регулювання суспіль-
них відносин в інформаційній сфері, в тому числі, пов'язаних з отриманням, роз-
повсюдженням і використанням інформації.
Ключові слова: інформаційна політика, соціальні медіа, мережа Інтернет,
Китай.
Завантаження
Опубліковано
2014-01-15
Номер
Розділ
Статті