ВАРІАТИВНІСТЬ ПІДХОДІВ ДО РЕАЛИЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • А. Я. Головко аспірант кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського університету імені Тараса Шевченка Науковий керівник: доц. Мазуренко В.П.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2012.111.2.

Анотація

У статті узагальнена та проаналізована практика реалізації концепції
соціального маркетингу в країнах Європи та США на прикладі провідних муль-
тинаціональних компаній. Розкрито роль соціальних звітів як інноваційного
інструменту соціального маркетингу та необхідність формування вітчизня-
ного підходу до реалізації концепції соціальної відповідальності загалом – та
соціального маркетингу зокрема.
Ключові слова: соціальний маркетинг, корпоративна соціальна відпові-
дальність, соціальна звітність.

Завантаження

Опубліковано

2014-01-14