МЕТОДОЛОГІЯ АНАЛІЗУ ПРИВАБЛИВОСТІ ЗАРУБІЖНИХ РИНКІВ В УМОВАХ АСИМЕТРІЇ ІНФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • В. П. Мазуренко кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
  • Ю. В. Гойнік магістр міжнародного бізнесу

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2012.111.2.

Анотація

В статті розкрито економічну сутність поняття «привабливість між-
народних товарних ринків», особливості функціонування товарних ринків в
умовах асиметрії інформації та визначено систему показників, що впливають
на привабливість міжнародного товарного ринку
Ключові слова: привабливість зарубіжних ринків , асиметрія інформації,
глобалізація, показники привабливості зарубіжних ринків

Завантаження

Опубліковано

2014-01-14