ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОДУ КОМПАНІЙ-ВИРОБНИКІВ ТОВАРІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО МАШИНОБУДУВАННЯ НА ЗОВНІШНІ РИНКИИ

Автор(и)

  • А. О. Білоус Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2015.125.1.161-170

Анотація

     Міжнародний досвід показує, що в сучасних умовах виходу із фінансово-економічної кризи та загострення конкурентної боротьби між національними економіками за кращі ринки збуту, доступ до закордонних ринків є одним із дієвих механізмів підвищення конкурентоздатності бізнесу, його ефективності та збільшення рівня прибутку. Вихід на закордонні ринки не тільки виступає джерелом отримання додаткового прибутку, а й відкриває нові можливості для виробників від доступу до нових технологій.
     Основою виходу на зовнішні ринки є реалізація вигоди від міжнародного поділу праці та участі компаній у міжнародних ланцюжках доданої вартості. Такий вихід може здійснюватися у вигляді прямого експорту готових товарів, комплексних вузлів та агрегатів або через експорт окремих деталей чи навіть технологій. Експорт стає оптимальним тоді, коли компанія найповніше використовує свої переваги від входження в міжнародні ланцюжки поставок.
     Залізничне машинобудування становить комплексну галузь, яка має свої аспекти розвитку та функціонування. Але в той же час, вона підпорядковується загальним економічним тенденціям та глобальним процесам. Аналізуючи діяльність компаній залізничного машинобудування з освоєння нових закордонних ринків, необхідно ретельно розгля-
нути, яким чином специфічні риси, притаманні галузі залізничного машинобудування, накладаються на загальноекономічні тенденції розвитку світової економіки.
Ключові слова: залізничне машинобудування, зовнішні ринки, експорт, експортна стратегія, ефективність бізнесу.

Біографія автора

  • А. О. Білоус, Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка
    Здобувач кафедри Міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Посилання

Mottaghian K. The Influences of Internet on the Organizational Buying Behavior of Professional Services: Master’s Thesis: 11.05.04 / K. Mottaghian. – Lulea University of Technology. IES 971 87 Lulea, 2004. – 97 p.

Stankovic L. Research Industrial Buyer Behavior – Key Factor of Strategic Positioning / L. Stankovic, S. Djuki // Facta Uoi-versitatis, Series: Economics and Organization. – 2000. – Vol. 1. – № 8. – P. 17-25 л.

Аакер Д. А. Стратегическое рыночное управление: Бизнес-стратегии для успешного менеджмента: пер. с англ. / Дэвид А. Аакер. – [6-е изд., междунар.]. – СПб. : Питер, 2003. – 642 с.

Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика: навч. посіб. / В. Г. Герасимчук. – К. : Вища школа, 1994. – 327 с.

Діброва Т. Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика: навч. посіб. / Т. Г. Діброва. – К. : Професіонал, 2009. – 320 с.

Зозулёв A. B. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия: учеб. пособие / A. B. Зозулёв. – К. : Центр учеб. лит., 2010. – 576 с.

Промышленный маркетинг: учеб. пособие / под ред. В. Л. Пилюшепко. – Донецк. ДонГАУ, 2008. – 68 c.

Росситер Дж. Реклама и продвижение товаров: пер. с англ. / Дж. Р. Росситер, Л. Перси; [под ред. Л. А. Волковой]. – СПб. : Питер, 2000. – 656 с.

Телешов О. С. Маркетинг у промисловості: підручник / О. С. Телетов. – К. : Центр навч. літ-ри, 2004. – 248 с.

Фэррис Поль У. Маркетинговые показатели: Более 50 показателей, которые важно знать каждому руководителю / Поль У. Фэррис, Нейд Т. Бендл, Филипп И. Пфайфер, Девид Дж. Рейб-штейн; пер. с англ. под науч. ред. И. В. Тараненко. – Днепропетровск

: Баланс Бизнес Букс, 2009. – 480 с.

Завантаження

Опубліковано

2016-02-02