УКРАЇНСЬКІ ЗМІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ: ПЛЮСИ ТА НЕДОЛІКИ РОБОТИ

Автор(и)

  • A. Y. Khlystun молодший науковий співробітник Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.122.2.

Анотація

Анотація. Позитивне або негативне сприйняття Європейського Союзу українськими
громадянами залежатиме не тільки від успішного розвитку двосторонніх відносин, а й
від об’єктивного висвітлення українськими медіа. Саме у цьому контексті роль укра-
їнських ЗМІ надзвичайно висока. Євроінтеграційні інформаційні кампанії є важливою
складовою інтеграції України до ЄС. На них покладено функцію не тільки інформування
громадськості про ЄС, а й формування позиції щодо необхідності вступу та переваг бути
членом великої європейської конфедерації. В умовах офіційно задекларованого на найви-
щому рівні прагнення України брати активну участь у процесах європейської інтеграції,
долучитися до передових зразків європейського досвіду в основних сферах політичного, со-
ціально-економічного та культурного життя суспільства, на стадії поглиблення відно-
син України з Європейським Союзом особливо важливу роль відіграють питання інформу-
вання суспільства та забезпечення широкої громадської підтримки для євроінтеграцій-
ної політики України, ефективність яких багато в чому визначається діяльністю засо-
бів масової інформації.
Ключові слова: євроінтеграція, засоби масової інформації, інформаційні кампанії,
українські медіа, громадська підтримка.

Біографія автора

  • A. Y. Khlystun, молодший науковий співробітник Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    кандидат політичних наук

Завантаження

Опубліковано

2014-11-23