ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2014.121.1.Анотація
Анотація. Проаналізовано особливості дослідницьких підходів до розвитку паблік
рилейшнз в сучасній Європі інформаційного суспільства. Авторка констатує, що орга-
нізаційну компоненту транс’європейського інформаційного простору складає широка ме-
режа інформаційних установ і організацій, серед яких різноманітні ПР-структури, що
працюють на рівні окремих транс’європейських органів, та система ПР-агентств і ПР-
відділів установ та організацій національного та транснаціонального рівня. Подано ана-
ліз джерел, присвячених дослідженню ПР-діяльності в європейських країнах, здійснена
спроба систематизувати існуючі дослідження за кількома критеріями, зокрема за за-
гальною оцінкою соціальних комунікацій в європейському інформаційно-комунікаційному
просторі; історіографічним описом досліджень розвитку ПР в Європі; за вивчення прак-
тики ПР інститутів ЄС та різних структур транс’європейського, національного й міс-
цевого рівнів, а також громадських організацій і представників громадянського суспіль-
ства; компаративні праці, що аналізують досвід кількох або окремої європейської країни;
гендерний аспект розвитку сфери комунікацій з громадськістю та емпіричні дослід-
ження, що ґрунтуються на статистичному та соціологічному методах.
Ключові слова: зв’язки із громадськістю, європейські зв’язки із громадськістю, єв-
ропейський інформаційний простір, паблік рилейшнз, ПР, PR.