СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ МІСТА В КОНТЕКСТІ РИНКОВИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

  • N. Tkachenko Аспірант, асистент кафедри міжнародного обліку і аудиту ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені В. Гетьмана»

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.119.2.

Анотація

Анотація. Основною метою реалізації соціального потенціалу міста є оптимальне
задоволення потреб населення в послугах соціальної сфери. Пріоритетними напрямками
в даному контексті вважаються: створення нормативно-правових, організаційних, ін-
ституційних умов для впровадження сучасних соціальних технологій, підвищення якості,
розширення спектру послуг, що надаються в галузі медицини, освіти, соціального захи-
сту населення, культурно-дозвільних послуг та ін.. Очікуваними результатами страте-
гічного планування соціальної сфери є: створення сприятливих економічних та органі-
заційних умов для формування ринкової системи господарювання в соціальній сфері, спря-
мованої на задоволення соціальних потреб усіх верств населення і розширення спектру со-
ціальних послуг; підвищення рівня охорони здоров’я, освіти, вдосконалення системи
соціального захисту та підтримки населення. Розвиток економіки міста на основі ре-
структуризації підприємств, оновлення техніки і технологій, створення нових ефектив-
них виробництв, сприяє виникненню конкурентоспроможних товаровиробників, ринкових
відносин між ними.
Ключові слова: ринкова інфраструктура, якість міського середовища, соціальний потенціал міста, фінансово-економічний потенціал міста.

Завантаження

Опубліковано

2014-07-01