СУЧАСНІ РЕАЛІЇ: ПРОБЛЕМИ ПЕРЕОРІЄНТАЦІЇ ЕКСПОРТООРІЄНТОВАНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ З РОСІЙСЬКИХ НА ЄВРОПЕЙСЬКІ РИНКИ

Автор(и)

  • Y. F. Gudz доцент кафедри фінансів Національний університет харчових технологій

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.119.2.

Анотація

Анотація. Розглянуто необхідність формування нових наукових поглядів і теоретич-
них концепцій у сучасних складних геополітичних умовах щодо можливостей переорієн-
тації підприємств України з російських ринків на ринки країн Європейського Союзу.
Проаналізовано підходи щодо удосконалення та поглиблення змісту переорієнтації екс-
портоорієнтованих підприємств на нові європейські ринки, виходячи з особливостей су-
часних зовнішньоекономічних умов. Висвітлено макроекономічні передумови, внутрішні
та зовнішні чинники переорієнтації підприємств України з російських ринків на ринки
Європейського Союзу та формування методів стимулювання експортної діяльності, що
створюють середовище для реалізації зазначеного явища. Розроблено схему процесу пе-
реорієнтації підприємств України з російських ринків на ринки Європейського Союзу з по-
дальшою можливістю стимулювання і підтримки експортної діяльності.
Ключові слова: експортоорієнтовані підприємства, диверсифікація виробництва,
зовнішнє середовище, методи стимулювання експортної діяльності, переорієнтація під-
приємств України.

Біографія автора

  • Y. F. Gudz, доцент кафедри фінансів Національний університет харчових технологій
    Кандидат економічних наук

Завантаження

Опубліковано

2014-07-01