ЦИКЛІЧНІСТЬ У КОМПЕТЕНТНІСНОМУ ПІДХОДІ: СУЧАСНИЙ СВІТОВИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • D. O. Ilytskyy Докторант кафедри міжнародної економіки Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
  • N. V. Vasilkova Доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.119.2.

Анотація

Анотація. Розглядається питання існування циклів в межах компетентнісного підходу в освіті на основі узагальнення світового досвіду сучасного розуміння його сутності.
Проведено порівняння основних моделей компетенцій за різними підходами, визначені
рівні володіння компетенцією. Запропонована суб’єктна модель компетентнісного під-
ходу в освіті та ідентифіковані напрямки міжнародного співробітництва в ньому.
Ключові слова: компетенція, компетентнісний підхід, суб’єктна модель, цикліч-
ність, вища освіта, управління університетом.

Біографії авторів

  • D. O. Ilytskyy, Докторант кафедри міжнародної економіки Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

    Кандидат економічних наук, доцент

  • N. V. Vasilkova, Доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

    Кандидат економічних наук, 

Завантаження

Опубліковано

2014-07-01