ЦИКЛІЧНІСТЬ У КОМПЕТЕНТНІСНОМУ ПІДХОДІ: СУЧАСНИЙ СВІТОВИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2014.119.2.Анотація
Анотація. Розглядається питання існування циклів в межах компетентнісного підходу в освіті на основі узагальнення світового досвіду сучасного розуміння його сутності.
Проведено порівняння основних моделей компетенцій за різними підходами, визначені
рівні володіння компетенцією. Запропонована суб’єктна модель компетентнісного під-
ходу в освіті та ідентифіковані напрямки міжнародного співробітництва в ньому.
Ключові слова: компетенція, компетентнісний підхід, суб’єктна модель, цикліч-
ність, вища освіта, управління університетом.
Завантаження
Опубліковано
2014-07-01
Номер
Розділ
Статті