ПОДІЄВИЙ МАРКЕТИНГ У ПРОСУВАННІ БРЕНДУ КРАЇНИ: УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ

Автор(и)

  • V. S. Titova аспірантка кафедри політології Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.118.1.

Анотація

Анотація. В сучасному світі під впливом глобалізаційних процесів конкуренція між
національними державами все більш нагадує боротьбу за споживача між великими кор-
пораціями. В таких умовах конкурентного змагання все більшого значення для держав
набуває свій унікальний образ, який повинен не тільки асоціюватись саме з цією країною,
але і характеризувати її з позитивного боку. Для того, щоб продавати свій «продукт»
державі необхідно мати все вищезазначене, що входить в поняття бренду.
Україна в останні роки робить перші кроки на шляху до вироблення свого бренду.
Важливим бачиться не тільки створення самого бренду, але й виявлення основних ціль-
ових груп, а також шляхів просування бренду «Україна» на міжнародній арені. Метою
статті виступає застосування подієвого маркетингу при просуванні бренду країни на
прикладі української держави.
В дослідженні висвітлена ефективність використання подієвого маркетингу в про-
суванні бренду держави: при незначному витрачанні державних коштів він здатен більш
ефективно ніж зовнішня реклама просувати бренд країни на зовнішній арені. Проведене
дослідження містить ряд рекомендацій щодо проведення в Україні різноманітних захо-
дів для просування її бренду на міжнародній арені.
Ключові слова: бренд держави, подієвий маркетинг, економіка подій, брендинг дер-
жави.

Завантаження

Опубліковано

2014-06-08