ЕВОЛЮЦІЯ ІНОМОВЛЕННЯ В ІНОЗЕМНИХ ДЕРЖАВАХ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • V. K. Konah головний консультант відділу інформаційних стратегій та проблем інформаційного суспільства Національного інституту стратегічних досліджень.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.118.1.

Анотація

Анотація. Іномовлення, як специфічна форма діяльності, з часів своєї появи значно еволюціонувало від окремих радіо служб до мультимедійних корпорацій, що в своїй ді-
яльності використовують поєднання різноманітних платформ – радіо, телебачення Інтернет мережу. Незмінним для іномовлення залишається те, що воно для більшості держав світу виступає важливим інструментом у просуванні та захисті національних інтересів за кордоном, формуванні та підтриманні позитивного іміджу власної держави у світі. Саме тому більшість іномовних служб здійснює свою діяльність під егідою власних держав та значного фінансування з державних бюджетів.
В наслідок цілеспрямованій діяльності іноземних суб’єктів інформаційних відносин, а також незадовільній роботі вітчизняних державних іномовних служб уявлення за кордоном про Україну залишається фрагментарним, а почасти – викривленим. За таких умов першочерговим завданням влади має стати активізація зусиль щодо послаблення асиметрії в обміні інформаційними потоками між Україною й іншими країнами, удосконалення механізму об’єктивного та привабливого представлення її у світі. Перетворити наявний державний іномовний ресурс в дієвий інструмент провадження національної інформаційної політики за кордоном можливо шляхом об’єднання наявних державних іномовних служб у медіа-холдинг, що включатиме канали телебачення, радіомовлення та Інтернет-мовлення та забезпеченням необхідного фінансування на створення якісних конкурентоздатних програм, формування та функціонування необхідної кількості мовних редакцій та збільшення часу трансляції програм.
Ключові слова: іномовлення, радіо, телебачення, Інтернет, імідж держави, національні інтереси.

Біографія автора

  • V. K. Konah, головний консультант відділу інформаційних стратегій та проблем інформаційного суспільства Національного інституту стратегічних досліджень.

    кандидат політичних наук

Завантаження

Опубліковано

2014-06-08