ЕКОНОМІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ КРАЇНИ

Автор(и)

  • O. A. Chugaiev доцент кафедри світового господарства і міжнародних економічних відносин Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.119.1.

Анотація

Анотація. Імідж країни на глобальному рівні є однією зі складових її національної сили. Економічна ситуація і процеси в країні є одним з ключових чинників його формування. Серед важливих факторів на макро-, мезо- та макрорівні можна виділити тип економічної моделі в країні, рівень її економічного розвитку, величину економіки, економічну динаміку, зовнішньоекономічну політику, спільні інтереси з ключовими економічними і політичними центрами світу, відомі корпоративні бренди, бізнес-культуру, індустрію масової культури, високотехнологічний сектор. Особлива увага приділена ілюстрації впливу факторів на прикладі США, ЄС та Китаю. Одні ті самі економічні фактори можуть неоднозначно впливати на привабливість країни за різних умов, підсилюючи або змінюючи характер впливу один одного.
Ключові слова: імідж країни, економічні фактори, м’яка сила, економічна сила, громадська думка.

Abstract. Image of a country at the global level is a component of its national power. Economic situation and processes in the country are one of the key factors of its formation. Important factors at the macro-, meso-, and microeconomic levels include type of economic model in a country, its development level, size of economy, economic growth trends, foreign economic policy, common interests with the main economic and political centers of the world, well-known corporate brands, business-culture, mass-culture industry, high-tech sector. Special attention is paid to demonstration of their effect in case of the U.S., the EU and China. Same factors may have mixed effects under various conditions and interact so that a factor may amplify or alter
the effect of another one.
Key words: country image, economic factors, soft power, economic power, public opinion.

Аннотация. Имидж страны на глобальном уровне является одной из составляющих ее национальной силы. Экономическая ситуация и процессы в стране – один из ключевых факторов его формирования. Среди важных факторов на макро-, мезо-, и микроуровне можно выделить тип экономической модели в стране, уровень ее экономического развития, величину экономики, экономическую динамику, общин интересы с ключевыми экономическими и политическими центрами мира, известные корпоративные бренды, бизнес-культуру, индустрию массовой культуры, высокотехнологический сектор. Особое внимание уделено влиянию факторов на примере США, ЕС и Китая. Одни и те же экономические факторы могут неоднозначно влиять на привлекательность страны в различных условиях, усиливая или изменяя характер влияния друг друга.
Ключевые слова: имидж страны, экономические факторы, мягкая сила, экономическая сила, общественное мнение.

Біографія автора

  • O. A. Chugaiev, доцент кафедри світового господарства і міжнародних економічних відносин Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    кандидат економічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

2014-07-01