ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГУ ТА СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ В УМОВАХ АКТИВІЗАЦІЇ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В СВІТОГОСПОДАРСЬКІЙ СИСТЕМІ

Автор(и)

  • М. V. Korzh професор кафедри фінансів, обліку та аудиту Інституту економіки та менеджменту Національного авіаційного університету
  • A. P. Stepanov завідувач кафедри міжнародних економічних відносин Інституту жур- налістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2014.119.1.

Анотація

Анотація. Як показує проведений аналіз, розвиток маркетингової системи є дуже актуальним питанням, без вирішення якого не існує реальних можливостей здійснення підприємницької діяльності. Особливо серйозно ця проблема постає в галузі міжнародного маркетингу через його більш складну структуру й природу формування. Тому був проведений докладний аналіз існуючих підходів до розуміння даного напрямку в маркетингу й виявлені існуючі його особливості в порівнянні з національним, на підставі чого були виявлені недоліки в самому формулюванні поняття «міжнародний маркетинг». У статті проведено дослідження існуючих підходів до формування сучасної концепції міжнародного маркетингу і проведений аналіз еволюції його розвитку в умовах розвитку в світовій економіці інтеграційних процесів. Сучасна світогосподарська система перебуває на етапі стрімкого розвитку глобалізаційних і інтеграційних процесів, що і є основним напрямком нової парадигми міжнародних економічних відносин. Крім того, сьогодні міжнародний маркетинг має дуже багато невирішених проблем як у сфері дослідження, так і доведення товару до конкретного споживача, тому що розроблені методи для національного маркетингу в переважній більшості випадків незастосовні в галузі міжнародного маркетингу. З’являється гостра необхідність у розробці методології, що дозволяє з максимальною точністю досліджувати й прогнозувати потреби споживачів і визначати ступінь відповідності їм виготовлюваної продукції, особливо по якісних характеристиках, тому що вони забезпечать не тільки безпеку самого покупця, але й благополуччя суспільства й навколишнього середовища в міжнародному масштабі. Розроблено загальна модель керування міжнародним маркетингом враховує специфіку функціонування й розвитку міжнародного ринку й міжнародного маркетингового середовища (у тому числі в промисловій сфері, що викликає в сучасних умовах розвитку світогосподарської системи особливий інтерес із боку всього цивілізованого світу), дозволяє систематизувати всі маркетингові дії й заходи й виконувати їх не випадково, а в комплексі, з огляду на їхню залежність і взаємовплив.
Ключові слова: міжнародній маркетинг, маркетингові стратегії, стратегії міжнародного маркетингу, світогосподарська система, планування стратегій міжнародного маркетингу.

Abstract. As the conducted analysis, development of the marketing system, shows is a very pressing question without the decision of that there are not the real possibilities of course of business. Especially in earnest this problem appears in industry of the international marketing through his more difficult structure and forming nature. The detailed analysis of the existent going was therefore conducted near understanding of this direction in marketing and his existent features are educed as compared to national, on the basis of what the educed defects were in formulation of concept «international marketing». In the article a study of existent approaches to forming of modern conception of the international marketing and conducted analysis of evolution of his development are undertaken in the conditions of development in the world economy of integration processes. The modern world economic system is on the stage of swift development of globalization and integration processes, that is basic direction of new paradigm of international economic relations. In addition, today the international marketing has very many unsolved problems both in the field of research and taking of commodity to the concrete consumer, because the worked out methods for the national marketing in swinging majority of cases inapplicable in industry of the international marketing. A sharp necessity appears for development of methodology, that allows with maximal exactness to investigate and forecast the necessities of consumers and determine the degree of accordance products, especially on quality descriptions, because they will provide not only safety of customer but also prosperity of society and environment in an international scale. It is worked out a general case the international marketing frame takes into account the specific of functioning and international market and international marketing environment (including in an industrial sphere that causes in the modern terms of development the world economic system the special interest from the side of the whole civilized world) development, allows to systematize all marketing actions and measures and execute them not by, but in a complex chance, taking into account their dependence.

Key words: international marketing, marketing strategies, international marketing strategies, world economic system, planning of international marketing strategies.

Аннотация. Как показывает проведенный анализ, развитие маркетинговой системы является очень актуальным вопросом, без решения которого не существует реальных возможностей осуществления предпринимательской деятельности. Особенно серьезно
эта проблема появляется в отрасли международного маркетинга через его более сложную структуру и природу формирования. Поэтому был проведен подробный анализ существующих подходов к пониманию данного направления в маркетинге и выявлены существующие его особенности по сравнению с национальным, на основании чего были выявленные недостатки в самой формулировке понятия «международный маркетинг».
В статье проведено исследование существующих подходов до формирования современной концепции международного маркетинга и проведенный анализ эволюции его развития в условиях развития в мировой экономике интеграционных процессов. Современная мирохозяйственная система находится на этапе стремительного развития глобализаций и интеграционных процессов, что и является основным направлением новой парадигмы международных экономических отношений. Кроме того, сегодня международный маркетинг имеет очень много нерешенных проблем как в сфере исследования, так и доведение товара до конкретного потребителя, потому что разработанные методы для национального маркетинга в подавляющем большинстве случаев неприменимые в отрасли международного маркетинга. Появляется острая необходимость в разработке методологии, что позволяет с максимальной точностью исследовать и прогнозировать потребности потребителей и определять степень соответствия им произведенной продукции, особенно по качественным характеристикам, потому что они обеспечат не только безопасность самого покупателя, но и благополучие общества и окружающей среды в международном масштабе. Разработано общая модель управления международным маркетингом учитывает специфику функционирования и развития международного рынка и международной маркетинговой среды (в том числе в промышленной сфере, которая вызывает в современных условиях развития мирохозяйственной системы особенный интерес со стороны всего цивилизованного мира), позволяет систематизировать все маркетинговые действия и мероприятия и выполнять их не случайно, а в комплексе, учитывая их зависимость и взаимовлияние.
Ключевые слова: международной маркетинг, маркетинговые стратегии, стратегии международного маркетинга, мирохозяйственная система, планирование стратегий международного маркетинга.

Біографії авторів

  • М. V. Korzh, професор кафедри фінансів, обліку та аудиту Інституту економіки та менеджменту Національного авіаційного університету

    доктор економічних наук, професор

  • A. P. Stepanov, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин Інституту жур- налістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв

    доктор економічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

2014-07-01