КОНКУРЕНЦІЯ НА СВІТОВОМУ ТУРИСТСЬКОМУ РИНКУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • S. A. Tsyganov професор кафедри міжнародних фінансів Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
  • O. Y. Yurchenko аспірантка кафедри міжнародних економічних відносин Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2013.117.2.

Анотація

У статті проаналізовані підходи щодо вивчення конкуренції. Вдосконалено визначення поняття конкуренції на світовому ринку туризму. Розглянуто питання підвищення конкурентоспроможності України на світовому туристському ринку.
Ключові слова: конкуренція, підходи до визначення конкуренції, конкурентна боротьба, туризм, конкурентоспроможність України.


The methods of competition study are analyzed in this article. The definition of competition on the world tourism market is improved. Questions of competitive ability growth of Ukraine at the world tourism market are examined.
Key words: competition, methods of competition definition, competitive activity, tourism, competitiveness of Ukraine.


В статье проанализированы подходы к изучению конкуренции. Усовершенствовано определение понятия конкуренции применительно к мировому рынку туризма в современных условиях. Рассмотрены вопросы повышения конкурентоспособности Украины на мировом туристском рынке.
Ключевые слова: конкуренция, подходы к определению конкуренции, конкурентная борьба, туризм, конкурентоспособность Украины.

 

Біографія автора

  • S. A. Tsyganov, професор кафедри міжнародних фінансів Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

    доктор економічних наук

Завантаження

Опубліковано

2014-03-19