ВПЛИВ АСИМЕТРІЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ОЦІНКУ ПРИВАБЛИВОСТІ ЗАРУБІЖНИХ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИЧНИХ РИНКІВ
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2013.116.2.Анотація
Виокремлено вплив інформаційної асиметрії на привабливість зарубіжних ринків для оптимального проникнення вітчизняної енергетичної компанії на цільові сегменти, визначено маркери інформаційної асиметрії ринків та узагальнено моделі оцінки рівня інформованості господарюючих суб’єктів.
Ключові слова: асиметрія інформації, привабливість ринку, моральний ризик, ризик безвідповідальності, інформаційна невизначеність, поведінка споживача, електроенергетичний ринок.
Influence of informative asymmetry is distinguished on the attractiveness of foreign markets for optimal penetration of domestic power company on having a special purpose segments, the markers of informative asymmetry of markets are certain and the models of estimation of level of being informed of managing subjects are generalized.
Key words: asymmetry of information, market attractiveness, moral hazard, risk of irresponsibility, informative vagueness, behavior of consumer, electroenergy market.
Выделено влияние информационной асимметрии на привлекательность зарубежных рынков для оптимального проникновения отечественной энергетической компании на целевые сегменты, определены маркеры информационной асимметрии рынков и обобщены модели оценки уровня информированности хозяйствующих субъектов.
Ключевые слова: асимметрия информации, привлекательность рынка, моральный риск, риск безответственности, информационная неопределенность, поведение потребителя, электроэнергетический рынок.