СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ІНТГЕРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • O. O. Zhebrovska аспірантка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2013.116.1.

Анотація

В статті досліджено причини появи, особливості, принципи та задачі інтегрованих маркетингових комунікацій як явища сучасної маркетингової парадигми. Основна відмінність інтегрованих маркетингових комунікацій від застосування традиційних інструментів маркетингу полягає у створенні синергетичного ефекту від їх використання, та формування довготривалої лояльності споживачів, замість вирішення традиційних вузьких задач збуту.
Ключові слова: комунікації, маркетинг, комплекс, синергія, лояльність, споживач, парадигма.


This paper investigates causes, characteristics, principles and objectives of integrated marketing communications as a phenomenon of modern marketing paradigm. The main difference between the integrated marketing communications from the use of traditional tools of marketing is to create a synergistic effect from using them, and forming long-term customer loyalty, instead of solving the problems of traditional narrow distribution.
Key words: communications, marketing, complex synergy, loyalty, consumer paradigm.


В статье исследованы причины появления, особенности, принципы и задачи интегрированных маркетинговых коммуникаций как явления современной маркетинговой парадигмы. Основным отличием интегрированных маркетинговых коммуникаций от применения традиционных инструментов маркетинга является создание синергетического эффекта от их использования, и формирование долговременной лояльности потребителей, вместо решения традиционных узких задач сбыта.
Ключевые слова: коммуникации, маркетинг, комплекс, синергия, лояльность, потребитель, парадигма.

Завантаження

Опубліковано

2014-03-19