МЕХАНІЗМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ)

Автор(и)

  • І Г Лебедь економіст ІІ категорії НДЧ Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.99.2.

Анотація

Статтю присвячено вивченню засобів та механізмів управління зовніш-
ньоекономічною діяльністю підприємств легкої промисловості. Показано, що
на даний момент для України актуальним є продуктова диверсифікація екс-
порту за рахунок продукції галузі легкої промисловості. Досліджено основні
складові компоненти системи управління зовнішньоекономічною діяльністю
підприємств легкої промисловості – базова стратегія ЗЕД, стратегія вибору
цільових ринків, стратегія проникнення на міжнародні ринки, стратегія фор-
мування конкурентних переваг, продуктова стратегія, стратегія просування.
Статья посвящена изучению инструментов и механизмов управления
внешнеэкономической деятельностью предприятий легкой промышленности.
Показано, что на данный момент для Украины актуальной является продук-
товая диверсификация экспорта за счет продукции отрасли легкой про-
мышленности. Исследованы основные составляющие компоненты системы
управления внешнеэкономической деятельностью предприятий легкой про-
мышленности - базовая стратегия ВЭД, стратегия выбора целевых рынков,
стратегия проникновения на международные рынки, стратегия формирова-
ния конкурентных преимуществ, продуктовая стратегия и стратегия про-
движения.
The article is aimed to research instruments and mechanisms of management
foreign economic activity enterprises of light industry. Showed, that now for Ukraine
actual food diversification of export to the products of light industry. Resarched
basic komponents system of management foreign economic activity enterprises of
light industry – basic strategy, strategy of choice foreign markets, strategy of penetration
to the international markets, strategy of forming competitive edges, food
strategy and strategy of advancement.

Завантаження

Опубліковано

2011-07-05