ОСОБЛИВОСТІ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ КАНДИДАТІВ У ПРЕЗИДЕНТИ США У 2008 РОЦІ

Автор(и)

  • Є Огризко студентка 4 курсу відділення «міжнародна інформація» Інституту міжнародних відносин Київського на- ціонального університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.88.1.

Анотація

Вибори президента США мабуть стануть однією з найцікавіших подій 2008 року.
Попри те, що вибори відбуваються кожні чотири роки, цьогорічні суттєво відрізняються
від президентської гонки 2004 року. Адже кандидати, їхні програми, прагнення і бачення
майбутнього США дуже різняться одні від одних. Ці вибори уже встигли охрестити «ви-
рішальними для США в ХХІ столітті» і недарма.

Завантаження

Опубліковано

2014-02-01