ІЛЮЗІЇ ТА РЕАЛІЇ БРЕНДУ «УКРАЇНА»

Автор(и)

  • Н В Карпенко здобувач кафедри міжнародної інформації Інституту міжнародних відносин Київського національного уні- верситету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2009.87.2.

Анотація

Стаття піднімає актуальну проблему формування іміджу України в
світі. Розглянуто основні складові, які забезпечують конструювання довгот-
ривалого та стійкого бренда країни в інформаційно-комунікаційному про-
сторі. На прикладі інших країн проаналізовані основні атрибути успішного
брендінгу, зокрема, роль експортних брендів. Виявлено та проаналізовано по-
тенційні та реальні можливості формування позитивного іміджу України в
світі.

Завантаження

Опубліковано

2014-01-31