БЕЗПЕКОВІ ІНІЦІАТИВИ ЯК ЧИННИК РЕГІОНАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У ПІВНІЧНІЙ АМЕРИЦІ
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2010.90.1.Анотація
Новий етап північноамериканської інтеграції розпочався після трагічних подій 11 ве-
ресня 2001 року. Серед актуальних питань регіонального співробітництва все частіше на
порядку денному з’являються питання континентальної безпеки та недопущення нових те-
рористичних атак в майбутньому. Через посилення пропускного режиму на американо-
канадському поступово кордоні змінюється структура економічної співпраці в рамках
НАФТА – поставки just-in-time змінилися поставками just-in-case, що ускладнило пере-
везення товарів точно за графіком. Від того відносно знизились показники двосторонньої
торгівлі між США та Канадою – рівень 2006 року не перевищував показників 2001 року
[13]. Фактично провалився запропонований тогочасним президентом Мексики В.Фоксом
«План 2020» (т. зв. «НАФТА-плюс»), спрямований на поглиблення економічної інтегра-
ції.
Новый этап североамериканской интеграции начался после трагических событий 11 ве -
тября 2001 года. Среди актуальных вопросов регионального сотрудничества все чаще на
повестке дня появляются вопросы континентальной безопасности и недопущения новых то -
рористичних атак в будущем. Усиления пропускного режима на американо -
канадском постепенно границе изменяется структура экономического сотрудничества в рамках
НАФТА - поставки just - in - time изменились поставками just - in - case , что осложнило пере -
ввоз товаров точно по графику. От того относительно снизились показатели двусторонней
торговли между США и Канадой - уровень 2006 года не превышал показателей 2001
[ 13]. Фактически провалился предложенный тогдашним президентом Мексики В.Фокс
«План 2020» ( т. н. « НАФТА - плюс » ), направленный на углубление экономической интегра -
ции .
A new phase of North American integration began after the tragic events of 11 ve-
resnya 2001. Among the topical issues of regional cooperation is increasingly on
agenda appears continental security issues and prevent new how -
rorystychnyh attacks in the future. Because of tightening access control to the US-
Canadian border gradually changing structure of economic cooperation within the
NAFTA - supplies just-in-time deliveries have changed just-in-case, which complicated the re-
Bringing out the goods right on schedule . Since relatively reduced performance bilateral
trade between the United States and Canada - a level not higher than 2006 figures 2001
[13 ]. In fact failed suggested the then president of Mexico V.Foksom
"Plan 2020" ( so-called. " NAFTA- plus "), aims to deepen economic integration
tion.