КОМУНІКАТИВНА СТРАТЕГІЯ КОМПАНІЇ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • О. Бойко студентка 4 курсу відділення «міжнародний бізнес» Інституту міжнародних відносин Київського націо- нального університету імені Тараса Шевченка Науковий керівник: доц. Мазуренко В.П.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.89.1.

Анотація

У сучасних умовах спостерігається посилення ролі комунікацій у боротьбі за покупця, що зумовлено особливостями маркетингового середовища сучасного світового та вітчиз- няного ринку. По-перше, спостерігається зростання фінансової спроможності багатьох підприємств та їх прагнення освоювати більш широке коло ринкових сегментів.

 

В современных условиях наблюдается усиление роли коммуникаций в борьбе за покупателя, что обусловлено особенностями маркетинговой среды современного мирового и оте-няного рынке. Во-первых, наблюдается рост финансовой состоятельности многих предприятий и их стремление осваивать более широкий круг рыночных сегментов.

 

In modern conditions, there has been increasing role of communications in the fight for customers, due to the peculiarities of the marketing environment of the modern world and OTE-nyanogo market. First, an increase in the financial viability of many enterprises and their desire to explore a wider range of market segments.

Завантаження

Опубліковано

2014-01-30