КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ТОРГІВЛІ: МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • А. Дмитрик магістр ВПІ НТУУ «Київський політехнічний інститут» Науковий керівник: доц. Сошинська Я.Є.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.89.1.

Анотація

З посиленням конкуренції залучення нових клієнтів, в т.ч. й в книготоргівлі, стає більш складною та витратною справою. Нині спостерігаємо нову тенденцію: на роздріб- ному ринку серед конкурентних переваг відбувається зміщення акцентів з ціни і товару на високий рівень обслуговування. Це надає значних можливостей підприємствам торгівлі, адже сама специфіка торговельного обслуговування дозволяє перебувати в постійному прогресі. Саме тому власники та керівництво компаній все частіше одним із пріоритетних напрямів діяльності визначають високу якість обслуговування клієнтів. У зв’язку з цим ви- никає потреба в ефективній системі контролю за якістю  обслуговування споживачів.

 

С усилением конкуренции привлечение новых клиентов , в т.ч. и в книготорговли , становится более сложной и затратным делом . Сейчас наблюдаем новую тенденцию: в розницу -ном рынке среди конкурентных преимуществ происходит смещение акцентов с цены и товара на высокий уровень обслуживания. Это предоставляет значительные возможности для предприятий торговли , ведь сама специфика торгового обслуживания позволяет находиться в постоянном прогрессе . Именно поэтому владельцы и руководство компаний все чаще одним из приоритетных направлений деятельности определяют высокое качество обслуживания клиентов . В связи с этим вы - бродит потребность в эффективной системе контроля за качеством обслуживания потребителей .

 

With the increasing competition in attracting new customers , including and bookselling , it becomes more difficult and costly affair. Now seeing a new trend : retail mar-ket of competitive advantage is a shift of emphasis from commodity prices and a high level of service. This provides significant opportunities for trade , because the very nature of trading service allows you to stay in constant progress . That's why the owners and management companies are increasingly one of the priorities determine the high quality of customer service. In this regard you - haunting need for an effective system of control over the quality of customer service.

Завантаження

Опубліковано

2014-01-30