ОСОБЛИВОСТІ ГАЛУЗЕВОГО ФОРМУВАННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • П. Чумак здобувач кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного уні- верситету імені Тараса Шевченка Науковий керівник: проф. Вергун В.А.

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.89.1.

Анотація

Існує фундаментальне розходження між вимогами, пропонованими до маркетингу промислових товарів і до маркетингу споживчих товарів. При нерозумінні такого при- нципового розходження під загрозою виявляється ефективність всієї конкурентної мар- кетингової  стратегії.  В  даній  статті,  по-перше,  чітко  визначено  розходження  між промисловим (В2В) і споживчим (В2С) маркетингом і, по-друге (з огляду на ці розход- ження), сформулювано професійну парадигму для промислових маркетологів, що, з од- ного боку, визнає зазначені розходження і, з іншого боку, може слугувати інструкцією до того, як враховувати ці розходження на практиці.

 

Существует фундаментальное различие между требованиями, предъявляемыми к маркетингу промышленных товаров и к маркетингу потребительских товаров . При непонимании такого при - нципового различия под угрозой оказывается эффективность всей конкурентной мар- кетингових стратегии . В данной статье , во-первых , четко определены различия между промышленным ( В2В ) и потребительским ( В2С ) маркетингом и , во-вторых (учитывая эти расход - ния ) , сформулювано профессиональную парадигму для промышленных маркетологов, с од- ного стороны , признает указанные различия и, с другой стороны , может служить инструкцией к тому , как учитывать эти различия на практике .

 

There is fundamental divergence between requirements, offered to marketing of the manufactured goods and to marketing of consumer goods. At ununderstanding of such of principle divergence, efficiency of all competition marketing strategy appears under threat. In this article at first, expressly deter- mineted divergence between the industrial (В2В) and consumer (В2С) marketing and, secondly (taking into account these divergences), formulated professional paradigm for industrial marketing specialists.

Завантаження

Опубліковано

2014-01-30