ОЦІНКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ЯК ПОЛІФУНКЦІОНАЛЬНОГО ЯВИЩА В ЕКОНОМІЦІ
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2011.101.2.Abstract
В статті розглянутий теоретичний аспект функціонування туристичної галузі, зроблена спроба дати оцінку туристичної галузі в розрізі поліфукнціонального впливу на економіку країни.
Ключові слова. Рекреація, туристичний продукт, полі функціональність, економічний вплив.
В статье рассмотрен теоретический аспект функционирования туристической отрасли, предпринята попытка дать оценку туристической отрасли в разрезе полифукнционального влияния на экономику страны.
Ключевые слова. Рекреация, туристический продукт, полифункциональность, экономическое влияние.
The article is devoted to the theoretical aspect of the functioning of the tourism industry, it is triedt to assess the tourism industry in the context of multifunction impact on the economy.
Key words. Recreation, tourism product, multifunctionality, economic impact.
References
Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник
для вузов / Пер. с англ. Под ред. Ноздревой Р.Б. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 420 с.
Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти)-К.: «Альтерпрес»,
– 436 с.
Боголюбов В.С., Орловская В.П. // Экономика туризма. М.: Академия, 2009. - 192 с.
Бейдик О.О. Українсько-російський словник термінів і понять з географії туризму і
рекреаційної географії. - К.: РВЦ «Київський університет», 1997. - С. 99.