БРЕНДІНГ АВСТРАЛІЇ У МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ (ТЕХНОЛОГІЯ ПРОСУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ)

Authors

  • Ю Ткачова студентка 4 курсу відділення «міжнародна інформація» Інституту міжнародних відносин Київського на- ціонального університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.88.1.

Abstract

На сьогодні бренд держави виступає одним з найпровідниших факторів формування
іміджу певної країни. Сьогодні бренд країни – це не просто слоган або обмежена у часі
рекламна кампанія. Бренд необхідно розуміти як національну ідею країни, її інтелекту-
альну власність, тобто комплекс думок, відчуттів, асоціацій та уявлень, які виникають у
людини, коли вона бачить, чує назву країни чи купує товар, вироблений у цій країні. Тому
роль національного бренду держави сьогодні можна розцінювати як імідж, репутацію,
популярність, місце та навіть статус тієї чи іншої країни у світовій спільності.

Published

2014-02-01