СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНОГО РИНКУ

Authors

  • О Бойко студентка 4 курсу відділення «міжнародний бізнес» Інституту міжнародних відносин Київського націо- нального університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.88.1.

Abstract

Сьогодні людство переживає дуже складний, переломний етап розвитку своєї цивілі-
зації, коли йде пошук нових світоглядних орієнтирів, значеннєвих життєвих настанов, а
отже і нових способів та форм господарювання. Пов’язано це з тим, що цивілізація, яка
склалася на переважно індустріальній основі сьогодні зіткнулася з величезними пробле-
мами і глобальними кризами.

Published

2014-02-01