CONVERGENCE MARKETING STRATEGY AND ENTERPRISE in globalizing businesses

Authors

  • О. В. Дикий доцент кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного уні- верситету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2010.89.1.

Abstract

21 Впровадження нових парадигм управління, викликане змінами в навколишньому се- редовищі, привело до зміни пріоритетів, якими керується адміністрація підприємства. З розвитком ринкових відносин успіх підприємницької діяльності став тісно пов’язуватися з маркетингом. У сучасних умовах підприємства орієнтуються, переважно, на зовнішнє се- редовище споживачів, конкурентів і ринки. На відміну від контрольної і планової моделі управління, стратегічний менеджмент ставить за мету задоволення споживачів на основі проактивних стратегій, що забезпечують не тільки готовність реагувати на зміни, але і управління ними.

 

Внедрение новых парадигм управления , вызванное изменениями в окружающей сре-ды , привело к изменению приоритетов , которыми руководствуется администрация предприятия . С развитием рыночных отношений успех предпринимательской деятельности стал тесно связано с маркетингом . В современных условиях предприятия ориентируются преимущественно на внешнее сре-ды потребителей , конкурентов и рынки. В отличие от контрольной и плановой модели управления , стратегический менеджмент ставит своей целью удовлетворение потребителей на основе проактивных стратегий , обеспечивающих не только готовность реагировать на изменения, но и управления ими.

 

 

Introduction of new management paradigms, caused changes in an environment, caused the change of priorities which are followed by administra- tion of enterprise. With development of market relations success of entrepreneurial activity began closely to contact with marketing. In modern terms enterprises are oriented, mainly, on the external environment of users, competitors, and markets. Unlike a control and planned case frame, a strategic management is put for a pur- pose by satisfaction of users on the basis of proaktivnikh strategies, which provide not only a willingness to react on changing but also management, by them.

 

Published

2014-01-30