U.S. ECONOMIC DIPLOMACY: NATURE AND FEATURES

Authors

  • В А Вергун Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2009.86.1.173-179

Abstract

У статті розглянуто суть сучасної економічної дипломатії США, розкрито її функції і завдання в умовах глобалізації світогосподарських процесів, показано особливості інституційно-функціонального механізму дипломатичного забезпечення економічних інтересів американських компаній у глобальному конкурентному середовищі.

Author Biography

  • В А Вергун, Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

    доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

References

История дипломатии. М., 1941, т.1, с. 303-313.

Дипломатия иностранных государств. М., МГИМО, 2004 с. 9-17.

The National Strategy of the United States of America. 2002. Pp. VI – VIII.

В.Самофалов. Економізація зовнішньої політики США: досвід для України. «Дзеркало тижня», 3.10.2009.

Комерційна дипломатія: торговельна політика і право. Львів, 1005, розділ І., с. 7-12.

И.Н. Герчикова. Международные экономические организации. М., 2002, гл. 2-3.

Published

2009-12-02