THE USE OF FOREIGN POLICY COMMUNICATIVE TECHNOLOGIES IN THE US MODERN POLITICAL PRACTICE
DOI:
https://doi.org/10.17721/apmv.2012.107.2.Abstract
В статті розглядається практика застосування сучасних зовнішньополітичних комунікативних технологій, зокрема проаналізовано основні інструменти інформаційної підтримки державного бренду США, показано, що до них належать сучасні канали впливу на масову свідомість, зокрема, кінотелеіндустрія, аудіовізуальні продукти художнього, мистецького та музичного змісту, комп'ютерні технології, релігійні комунікації. З’ясовано, що актуальним завданням політичної влади США стало проведення інформаційних кампаній із використанням зовнішньополітичних комунікативних технологій, спрямованих на міжнародну масову аудиторія з метою переосмислення ролі Америки в світі.
Ключові слова: зовнішньополітичні комунікативні технології, державний брендінг, міжнародна громадськість, США.
В статье рассматривается практика использования современных внешнеполитических коммуникативных технологий, в частности, проанализировано основные инструменты информационной поддержки государственного бренда США, показано, что к ним относятся современные каналы влияния на массовое сознание, такие как киноиндустрия, аудиовизуальные продукты художественного, творческого и музыкального характера, компьютерные технологии, религиозные коммуникации. Доказано, что актуальным заданием политической власти США является проведение информационных кампаний с использованием внешнеполитических коммуникативных технологий, направленных на международную массовую аудиторию с целью переосмысления роли США в мире.
Ключевые слова: внешнеполитические коммуникативные технологии, государственный брендинг, международная общественность, США.
There is described in the article the practice of modern foreign communicative technologies usage, particularly there is analyzed main instruments of USA’s state brand informational support, shown that they include modern channels of influence on mass audience such as cinema, audio- video products, computer technologies, religious communications. Proved that actual task of USA’s political management is realization of informational campaigns with usage of foreign communicative technologies directed to the international mass audience with the purpose re-understanding the role of USA in the world.
Key words: foreign communicative technologies, state branding, international audience, USA.