КОНКУРЕНТНА БОРОТЬБА В ІНТЕРНЕТІ ТА ЗА ІНТЕРНЕТ

Authors

  • О. В. Зернецька доктор політітичних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту світової економіки і міжнародних відносин НАН України

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.102.1.

Abstract

Мета статті – дослідити головні тенденції конкурентної боротьби в Інтернеті; вивчити негативний вплив його подальшої комерціалізації на глобальну Інтернет–спільноту, маючи на увазі пов’язані із цим різноманітні труднощі щодо захисту відкритого вебу, так само, як і різні аспекти інформаційної безпеки (приватної, національної, міжнародної).

Ключові слова: Інтернет, конкурентна боротьба, комерціалізація, глобальні медіа– та ІКТ компанії, інформаційна безпека.

 

Цель статьи – исследовать главные тенденции конкурентной борьбы в Интернете: изучить негативное влияние его дальнейшей коммерциализации на глобальное Интернет–сообщество, имея в виду как связанные с этим разнообразные трудности, касающиеся защиты открытого веба, так и различные аспекты информационной безопасности (персональной, национальной, международной).

Ключевые слова: Интернет, конкурентная борьба, коммерциализация, глобальные медиа– и ИКТ компании, информационная безопасность.

 

The objective of this article is to investigate the main tendencies of competition in the Internet; to scrutinize the negative impact on its further commercialization for the global Internet community, bearing in mind connected with it various difficulties to protect the open Web as well as different aspects of information security (private, national and international).

Key words: the Internet, competition, commercialization, global media and ICT companies, information security.

References

Зернецька О.В. Глобальна політична блоґосфера – нова арена політичної комунікації

/ Ольга Зернецька // Політичний менеджмент, 2009. – № 2. – С. 13 – 26.

Зернецька О.В. Переможна зброя нового хазяїна Білого Дому / Ольга Зернецька // Зов-

нішні справи. – 2008. – № 12. – С. 24 –26.

The Retailer’s Clever Little Helper // Bloomberg Businessweek. – 2010, September 6 – 12,

– P. 32.

MacMillan D. Murdoch vs. Google / D.MacMillan // BusinessWeek. – 2009, December 9,

– P. 26.

Аудитории Google хватит на три поиска Bing+Yahoo [Електронний ресурс] // Режим

доступа: http:internet.news.ru/top/inde/.shtml?2010/07/19/401576

Проблемы Google и последствия для маркетологов] // Режим доступа:

http://seatems/blogspot.com/2010/04/google/html/

Зернецька О.В. Стратегії конкурентної боротьби під час глобальної кризи / Ольга Зер-

нецька // ЄвроАтлантика. Часопис Інституту євро–атлантичного співробітництва. –

– № 1. – С. 72 – 75.

The FCC Crusade to Keep the Internet Free // Bloomberg Businessweek. – 2010, August 16

– 20, – P. 32.

Published

2011-12-02