PRACTICAL ASPECTS OF STATE Branding

Authors

  • М. І. Пилипак Університету економіки та права «КРОК»

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.103.1.

Abstract

           В статье рассмотрены прикладные аспекты государственного брендинга       как феномена международной политики. Исследуются специфические воп-       росы государственного брендинга, такие, как брендинг места назначения и       эффект страны происхождения. Анализируется роль развития туризма как       компонента формирования имиджа места назначения, рассмотрены методы       поощрения привлечения прямых иностранных инвестиций.

           Ключевые слова: государственный брендинг, брендинг мест назначений,       эффект страны происхождения.

 

           В цій статті розглядаються прикладні аспекти державного брендінгу як       феномену міжнародної політики. Досліджуються специфічні питання дер-       жавного брендінгу, такі, як брендінг місць призначень та ефект країни по-       ходження. Аналізується роль розвитку туризму як компоненту формування       іміджу місця призначення, розглядаються методи заохочення залучення пря-       мих іноземних інвестицій.

           Ключові слова: державний брендінг, брендінг місць призначень, ефект  країни походження.

 

           This paper considers the applications of state branding as a phenomenon in in-       ternational politics. It provides the characteristic issues of state branding such as       destination branding and country-of-origin effect. In the context the author exam-       ines the role of tourism promotion as a component of destination image formation,       deals with country of origin as brand name, looks at the promotion techniques to at-       tract foreign direct investment.

           Keywords: country branding, destination branding, country-of-origin effect.

Author Biography

  • М. І. Пилипак, Університету економіки та права «КРОК»
    асистент кафедри міжнародної інформації

Published

2014-02-06