Tourism market of the Commonwealth of Australia

Authors

  • М П Мальська кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри туризму Львівського національного університету імені Івана Франка
  • Ю В Зінько старший науковий співробітник Лабораторії інженерно-географічних, природоохоронних і туристичних досліджень Львівського національного університету імені Івана Франка
  • О М Шевчук інженер Лабораторії інженерно-географічних, природоохоронних і туристичних досліджень Львівського національного університету імені Івана Франка
  • Ю Я Городиський студент кафедри туризму Львівського національного університету імені Івана Франка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.99.2.

Abstract

Проаналізовано туристичну галузь Австралії як світовий приклад високо
інтенсивного туристичного ринку. Розглянуто функціонування елементів ту-
ристичного ринку Австралії, зокрема, туристичну інфраструктуру та ту-
ристичні продукти. Висвітлено особливості та динаміку в’їздного туризму
країни. Здійснено оцінку та роль державних органів у підтримці пріоритет-
них туристичних продуктів і товарів Австралії.

The paper analyzes the tourist branch of Australia as the world example of
highly intensive tourist market. It considers the functioning of elements of tourist
market in Australia, in particular tourist infrastructure and tourist products. The
paper highlights specific features and dynamics of incoming tourism of the country,
and assesses the role of state bodies in maintaining priority tourist products and
goods of Australia

Проанализирована туристическая отрасль Австралии как мировой при-
мер высокоинтенсивного туристического рынка. Рассмотрено функциониро-
вание элементов туристического рынка Австралии, в частности
туристическую инфраструктуру и туристические продукты. Освещены осо-
бенности и динамика въездного туризма страны. Проведено оценку и роль го-
сударственных органов в поддержке приоритетных туристических
продуктов и товаров Австралии.

Published

2011-07-05