SPECIFIC OF COMMUNICATIONS IN MARKETING STRATEGIES OF FOREIGN COMPANIES ON THE MARKET OF UKRAINE

Authors

  • О В Дикий кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.17721/apmv.2011.99.2.

Abstract

У статті розглянуто сутність комунікацій в економічній діяльності іно-
земних і вітчизняних компаній та роль комунікацій у реалізації маркетинго-
вих стратегій компаній. Проаналізовано особливості ведення комунікаційної
діяльності іноземними компаніями на ринку України, зокрема особливості ви-
значення цільових груп громадськості, з якими працюють компанії. Дослід-
жено інструментарій комунікацій, який застосовується компаніями для
реалізації комунікаційної складової маркетингової стратегії, запропоновано
комунікаційний план на основі практики комунікаційної діяльності іноземних
компаній на ринку України.

В статье рассмотрены сущность коммуникаций в экономической дея-
тельности иностранных и отечественных компаний, роль коммуникаций в
реализации маркетинговых стратегий компаний. Проанализировано особен-
ности осуществления коммуникационной деятельности иностранными ком-
паниями на рынке Украины, в частности особенности определения целевых
групп общественности, с которыми работают компании. Исследован ин-
струментарий коммуникаций, который применяется компаниями для реали-
зации коммуникационной составляющей маркетинговой стратегии,
предложен коммуникационный план на основе практики коммуникационной
деятельности иностранных компаний на рынке Украины.

The article deals with the essence of communications in the economic activity
of the foreign and national companies and role of communications in realisation of
companies' marketing strategies. The peculiarities of the communication activity of
the foreign companies on the market of Ukraine have been analyzed; in particular,
the definition of the target public groups of the companies has been analyzed. The
communication tools used by the companies for realisation of the communication
component of marketing strategy have been studied. A communication plan developed on the basis of practical communication activity of the foreign companies in
Ukraine has been suggested.

Published

2011-07-05